Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Har du forstand på frieseren?
Forfatter: 
Dato:  06-06-2013 11:54

Ja, har du som sagt forstand på frieseren, og kunne tænke dig at give mig et par ord om min plag?

 

Det er min første frieser (og plag) så jeg er på helt bar bund i forhold til, hvordan de skal se ud og så videre.

 

Jeg ved hun er muskelfattig, hun er også bare en foldbums, og så går vi nogle ture i ny og næ, strigler kigger på farlige poser og sådan.

Hun er lige blevet 2 og målte 150 cm da hun blev målt i februar.

 

Hvad tænker I om hendes bygning, hoved, benstilling, hårpragt - kan jeg forvente mere pandelok fx?

 

Jeg ved det kan være svært at sige ud fra billeder, men hvis I giver jeres bedste bud, er jeg alt rigeligt tilfreds :)


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Konikponyen Masca Z Nadziei

og

Frieserpigen Jackie af Birkely!

Kig gerne min blog

masca-z-nadziei.blogspot.com/

Og mød os på Epona.Tv

HornskovVindberg Inkasso

0
0
Svar på denne tråd
 
 sød og fin
Forfatter: 
Dato:  07-06-2013 13:02

Jeg synes hun ser rigtig sød og fin ud.

Det kan være noget utaknemmeligt med sådan en 2 års på billeder :-)

 

I forhold til eksteriør hos hende, synes jeg hendes hoved syner lidt stort. Du har ret i, at hun også mangler at fyldes lidt ud på kroppen. Hendes fundament (benene) ser ud til at være korrekt. Jeg kan ikke se noget der ligner graverende benstillingsfejl på billederne i hver fald :-)Og så har hun jo et skønt udtryk i øjnene :-)

Pandelokken kommer nok ikke til at høre til blandt de længste og kraftigste.. ;-)

 

Venlig hilsen Marie (som bla havde friesere, inden NF'erne stjal mit hjerte ;-) )

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider